Pogoji poslovanja

Vse kar morate vedeti.

SPLOŠNO

Spletna trgovina deluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), hkrati pa nas obvezujeta najmanj še Obligacijski zakonik (OZ) in Zakon o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT). Za primere, ko v Pogojih pogoji niso specificirani, avtomatsko obveljajo zakonska določila.

Splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju: Pogoji) določajo pogoje nakupa in prodaje blaga in storitev v spletni trgovini Zemljica dostopni na povezavi: www.zemljica.si  ki je v lasti podjetja Vates d.o.o. (v nadaljevanju: Spletna trgovina).

Identiteta: Vates d.o.o.

Zakoniti zastopnik: Pipenbaher Nejc

Poslovni naslov: Slomškova ulica 19, 2310 Slovenska Bistrica 

Matična številka: 2158493000

Davčna številka: SI99990784

DDV zavezanec: DA

IBAN: SI56 6100 0002 4809 455

SWIFT: HDELSI22

E-mail: info@zemljica.si

Vsak kupec je dolžan ob oddaji naročila predložiti zahtevane podatke, ki se obdelujejo in hranijo v skladu s slovensko zakonodajo . Ti pogoji veljajo tako za kupce, ki so fizične osebe, kot tudi za pravne osebe, pri čemer določila odstopa od pogodbe in jamstva za skladnost blaga veljajo le za potrošnike (fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti).

Kupec s temi pogoji soglaša in se z njimi v celoti strinja, ko potrdi, da se je z njimi seznanil v posebnem okencu pred oddajo naročila. Ti pogoji predstavljajo tudi sestavni del prodajne pogodbe med kupcem in ponudnikom za izdelke, ki jih kupec kupi v Spletni trgovini.

 

VRSTE UPORABNIKOV

Registrirani člani – z registracijo na www.zemljica.si postanete član Zemljica. Pravico do nakupa v spletni trgovini Zemljica imajo registrirani člani in tudi gostje, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne rabijo registrirati.

Neregistrirani člani oziroma gostje – gostje lahko brez registracije opravijo nakup v spletni trgovini www.zemljica.si.

 

Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu.

 

DOSTOPNOST INFORMACIJ

  • Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
  • Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta ali telefon),
  • bistvene lastnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

PONUDBA ARTIKLOV IN CENE

Cene izdelkov v Spletni trgovini so označene v evrih (EUR) in veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene vključujejo DDV. Cene izdelkov ne vključujejo stroškov poštnine oz. obdelave naročila. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Akcije in popusti so definirani v Spletni trgovini in veljajo za označene izdelke za določeno obdobje. Akcije in popusti se izključujejo in se ne seštevajo. S potrditvijo nakupa se kupec hkrati zavezuje k plačilu naročila.

 

NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Po predračunu (UPN nalogu) na račun upravitelja Vates d.o.o., Slomškova ulica 19, 2310 Slovenska Bistrica.
  • Po povzetju. V kolikor se naročnik pošiljke odloči za plačilo po povzetju plača ob prevzemu pošiljke znesek odkupnine.
  • S plačilno oziroma kreditno kartico (Maestro, MasterCard®, Visa, American Express, Discover).
  • Plačilo preko sistema Paypal.

 

IZDAJA RAČUNA

Ponudnik po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca ali fizično skupaj s pošiljko.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

POSTOPEK NAKUPA

Na spletnem mestu Zemljica.si izberete željen izdelek in ga dodate v košarico s klikom na gumb (dodaj v košarico).

V košarici imate prikazane vse izdelke, ki se nahajajo v nakupovalni košarici. Količino izdelkov v košarici lahko popravite ali pa izdelke v celoti odstranite iz košarice. Lahko nadaljujete z nakupovanjem ali pa pa kliknete na gumb “naprej na naročilo”.

Potrebno je izpolniti podatke plačnika, ki jih bomo potrebovali za potrditev naročila in izdelavo računa. Ob obrazcu za podatke je še enkrat vidno razčlenjeno vaše naročilo. Na koncu izberete način plačila tako, da kliknete nanj. Pred zaključkom nakupa je potrebno potrditi, da se strinjate s pogoji poslovanja. Nakup zaključite tako, da kliknete na gumb “zaključi nakup”.

Če je bilo naročilo uspešno sprejeto  se vam na spletni strani izpiše tekst “Vaše naročilo je bilo sprejeto”. Na vaš elektronski naslov vam bomo poslali potrditveno obvestilo, da je naročilo sprejeto ter podrobnosti vašega naročila in plačila.

 

POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu Zemljica so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Pri dobavi izdelkov, ki jih ponudnik nima na zalogi v svojem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi izdelek do ponudnika. Preko elektronske pošte ponudnik sproti obvešča kupca o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo izdelkov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo izdelek odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale izdelke iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral.

Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne dobave artiklov, ki jih ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

 

ODGOVORNOST ZA STVARNE NAPAKE

Ponudnik odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova jamstva za skladnost, če prodajalca o neskladnosti obvesti v roku 14 dneh od ugotovitve neskladnosti. V obvestilo o neskladnosti mora potrošnik natančno opisati neskladnost in prodajalcu omogočiti, da blago pregleda. Obvestilu o neskladnosti je potrebno priložiti račun, pogodbo ali drug dokument, ki potrjuje nakup. Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik posreduje na e-mail: info@zemljica.si.

Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar je to primerno (subjektivne zahteve za skladnost blaga):

  • ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
  • je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, ponudnik pa je s tem soglašal;
  • je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
  • je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

Poleg izpolnjevanja zahtev iz prejšnjega odstavka (subjektivne zahteve za skladnost blaga) mora blago tudi (objektivne zahteve za skladnost blaga):

  • ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;
  • biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je ponudnik dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
  • biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in
  • biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če ponudnik dokaže, da:
    • za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
    • je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
    • javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.

Ponudnik ne odgovarja za neskladnost blaga, če je potrošnika ob sklenitvi pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost, kot jih določa veljavna zakonodaja o varstvu potrošnikov, potrošnik pa je ob sklenitvi pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.

Potrošnik lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko je prodajalca obvestil o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnika potrebuje blago. Rok se lahko podaljša za najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar ne dlje kot za 15 dni, pri čemer bo ponudnik obvestil potrošnika o številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje pred potekom 30-dnevnega roka.

Potrošnik, ki prodajalca pravilno obvesti o neskladnosti, lahko po sledečem vrstnem redu zahteva od prodajalca:

  1. brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga (popravilo ali zamenjava);
  2. znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, ponudnik o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika.

Če se je neskladnost pojavila v manj kot 14 dneh od dobave blaga, lahko potrošnik odstopi od pogodbe. Odstop od pogodbe se lahko poda z izjavo, ki je priložena tem pogojem. Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, ponudnik potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj. Kupnina se vrne potrošniku na enak način, kot je potrošnik izvedel plačilo.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

  1. ODSTOP OD NAROČILA S STRANI PONUDNIKA

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.

Pridržujemo si pravico, da lahko zavrnemo naročilo za katerega ugotovimo, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolagamo, ne moremo izvesti. V primeru, da je kupec že nakazal vso kupnino po predračunu, mu le to vključno s stroški dostave, vrnemo v roku 5 delovnih dni.

Ponudnik si pridržuje možnost odstopa od pogodbe, če se ugotovi bistvena zmota v skladu z 46. členom Obligacijskega zakonika.

 

VRAČILO ARTIKLOV

Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo v roku 14 dneh od prevzema blaga podjetju na naslov Vates d.o.o., Slomškova ulica 19, 2310 Slovenska Bistrica ali elektronski naslov info@zemljica.si sporočiti, da odstopa od pogodbe, v kolikor izdelki niso stvarni. Izdelkov, katerim se zaradi higienskih razlogov ne mora dokazati neuporabe, se ne da reklamirati. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je treba vrniti prodajalcu najkasneje v roku 7 dneh od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Ko vračate artikle prodajalcu morate priložiti kopijo računa.

Artikle pošljete na naslov prodajalca Vates d.o.o., Slomškova ulica 19, 2310 Slovenska Bistrica.

Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport.

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

 

DOSTAVA

Blago, naročeno v spletni trgovini Zemljica.si gre na pot v najkrajšem možnem času (običajno 1-2 delovnih dni, šteto od dneva vašega naročila).

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali na vašo željo zamenjali z drugim.

Za dostavo poskrbi Pošta Slovenije, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.

V primeru naročila nad 60,00 € vam nudimo BREZPLAČNO dostavo kamorkoli po Sloveniji.

Pod tem zneskom je strošek dostave 3,90 €.

 

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik (Vates d.o.o., Slomškova ulica 19, 2310 Slovenska Bistrica) se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.

Ponudnik (Vates d.o.o., Slomškova ulica 19, 2310 Slovenska Bistrica) za nedoločen čas hrani naslednje podatke registriranih članov Zemljica.si: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije.

Ponudnik (Vates d.o.o., Slomškova ulica 19, 2310 Slovenska Bistrica) navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za goste Zemljica.si hrani osebne podatke samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila ter prav tako e-mail gosta, ki se lahko uporabi v marketinške namene (pošiljanje ponudb).

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 

NAGRADNE IGRE IN PROMOCIJSKE KODE 

Organizator nagradnih iger je podjetje Vates d.o.o., Slomškova ulica 19, 2310 Slovenska Bistrica.V nagradni igri lahko sodelujejo vsi, razen tistih, ki so zaposleni pri  organizatorju te nagradne igre.

Kako sodelovati v nagradni igri?

Odgovorite na nagradno vprašanje, če je le-to postavljeno in vpišite obvezne podatke (ime, e-naslov).

Nagrado prejme tisti, ki ga bo določil računalniški žreb ob prisotnosti 3 članske komisije. V nagradni igri sodelujejo vsi pravilno poslani odgovori, ki ustrezajo pogojem, navedenim pod točko 2. in ki bodo prispeli do konca trajanja posamezne nagrade igre. Nagradno žrebanje bo potekalo prvi delovni dan po koncu nagradne igre v prostorih podjetja Vates d.o.o., Slomškova ulica 19, 2310 Slovenska Bistrica.

Zamenjava nagrade za gotovino ni možna. Prenos nagrade na tretjo osebo ni možen. Nagrada je vredna manj kot 42 EUR, zato akontacije dohodnine ni potrebno odvesti. Pred izročitvijo nagrad organizator nagradne igre kontaktira nagrajence, da mu v roku 30 dni posredujejo še preostale potrebne osebne podatke: ime in priimek, naslov, telefonsko številko. Prejemnik nagrade bo le-to nato prejel po pošti.

Organizator ne nosi nobene odgovornosti, niti ne sodeluje v sporih glede lastništva izžrebanih nagrad. Organizator bo nagrado v skladu s pravili izročil osebi, ki bo navedena na izpolnjenemu obrazcu. Organizator ne prevzema nobene in nikakršne odgovornosti za kakršno koli škodo, ki bi nastala kot posledica prevzema in koriščenja nagrade, s čimer se sodelujoči s pristopom k tej nagradni igri izrecno strinjajo. V primeru okoliščin, na katere organizator ne more vplivati (višja sila), organizator lahko odpove nagradno igro. O tem mora prek medijev obvestiti udeležence. V takšnem primeru udeležencem ne odgovarja za nastalo škodo.

S sodelovanjem v nagradni igri udeleženci potrjujejo, da so seznanjeni s temi pravili in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti, štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.

Nagrajenci nagradne igre dovoljujejo objavo posredovanih osebnih podatkov (imena in priimka) na spletni, Instagram in Facebook strani Zemljica. Seznam nagrajencev hrani podjetje Vates d.o.o., Slomškova ulica 19, 2310 Slovenska Bistrica. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec nagradne igre dovoli organizatorju zbiranje, obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov, skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1, Ur. I. RS, št. 86/2004, 67/2007). S sodelovanjem v nagradna igri dovoli obdelavo podatkov v oglaševalske namene.

Sodelujoči lahko kadarkoli zahteva preklic sodelovanja v nagradni igri. Odstranitev sodelujoči zahteva pisno na naslov organizatorja: Vates d.o.o., Slomškova ulica 19, 2310 Slovenska Bistrica. Vse pritožbe in reklamacije rešuje organizator nagradne igre. V primeru utemeljenih pritožb se organizator zavezuje, da jih bo odpravil v čim krajšem času in o tem obvestil udeleženca.

Organizator si pridržuje pravico sprememb pravil, če to zahtevajo vzroki tehnične ali komercialne narave ali vzroki na strani javnosti. O vseh spremembah in novostih nagradne igre bo organizator sodelujoče obveščal z objavami na Facebook strani Zemljica in na spletni strani www.zemljica.si.

 

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • Jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.
  • Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:
  • Jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik (Vates d.o.o., Slomškova ulica 19, 2310 Slovenska Bistrica) izrecno spoštoval.

 

IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI 

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Nismo odgovorni za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima kupec zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani. Ne zagotavljamo točnosti, popolnost in pravilnost vsebine, objavljene na spletni strani, niti ne prevzemamo odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti zaradi zanašanja na objavljeno vsebino. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela in nas v razmerju z vami iz tega naslova ne bremeni kakršno koli poplačilo morebitne škode. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Ne odgovarjamo za škodo, ki utegne nastati na vaši strojni opremi, programski ali drugi opremi zaradi uporabe spletne strani. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo). Ne odgovarjamo za škodo, ki bi kupcu utegnila nastati zaradi nepooblaščenega razkritja ali uporabe podatkov za registracijo.

 

IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI

Vsebine, grafični in drugi elementi na spletni strani so predmet avtorske zaščite ter drugih oblik zaščite intelektualne lastnine, razen tistih, ki so kot avtorsko proste označene v teh splošnih pogojih ali neposredno ob vsebini oz. elementu.

 

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@zemljica.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.