Pogoji poslovanja

Vse kar morate vedeti.

SPLOŠNO

Splošni pogoji spletne trgovine Zemljica.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino Zemljica.si upravlja podjetje Vates d.o.o. (v nadaljevanju »ponudnik«), Slomškova ulica 19, 2310 Slovenska Bistrica, matična številka: 2158493000, davčna številka: 99990784, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

VRSTE UPORABNIKOV

Registrirani člani – z registracijo na www.zemljica.si postanete član Zemljica. Pravico do nakupa v spletni trgovini Zemljica imajo registrirani člani in tudi gostje, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne rabijo registrirati.

Neregistrirani člani oziroma gostje – gostje lahko brez registracije opravijo nakup v spletni trgovini Zemljica.si.

Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),

kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

bistvene lastnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),

vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

način plačila in dostave,

časovno veljavnost ponudbe,

rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop,

pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

PONUDBA ARTIKLOV IN CENE

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini Zemljica.si ažurirajo in spreminja pogosto. Cena v spletni trgovini Zemljica.si je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

NAROČILO

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je v spletni trgovini Zemljica je sklenjena v trenutku, ko ponudnik kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

Po predračunu (UPN nalogu) na račun upravitelja Vates d.o.o., Slomškova ulica 19, 2310 Slovenska Bistrica.

Po povzetju. V kolikor se naročnik pošiljke odloči za plačilo po povzetju plača ob prevzemu pošiljke znesek odkupnine.

S plačilno oziroma kreditno kartico (Maestro, MasterCard®, Visa, American Express, Discover).

Plačilo preko sistema Paypal.

IZDAJA RAČUNA

Ponudnik po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca ali fizično skupaj s pošiljko.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

POSTOPEK NAKUPA

Na spletnem mestu Zemljica.si izberete željen izdelek in ga dodate v košarico s klikom na gumb (dodaj v košarico).

V košarici imate prikazane vse izdelke, ki se nahajajo v nakupovalni košarici. Količino izdelkov v košarici lahko popravite ali pa izdelke v celoti odstranite iz košarice. Lahko nadaljujete z nakupovanjem ali pa pa kliknete na gumb “naprej na naročilo”.

Potrebno je izpolniti podatke plačnika, ki jih bomo potrebovali za potrditev naročila in izdelavo računa. Ob obrazcu za podatke je še enkrat vidno razčlenjeno vaše naročilo. Na koncu izberete način plačila tako, da kliknete nanj. Pred zaključkom nakupa je potrebno potrditi, da se strinjate s pogoji poslovanja. Nakup zaključite tako, da kliknete na gumb “zaključi nakup”.

Če je bilo naročilo uspešno sprejeto  se vam na spletni strani izpiše tekst “vaše naročilo je bilo sprejeto”. Na vaš elektronski naslov vam bomo poslali potrditveno obvestilo, da je naročilo sprejeto ter podrobnosti vašega naročila in plačila.

POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu Zemljica so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Pri dobavi izdelkov, ki jih ponudnik nima na zalogi v svojem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi izdelek do ponudnika. Preko elektronske pošte ponudnik sproti obvešča kupca o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo izdelkov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo izdelek odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale izdelke iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral.

Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne dobave artiklov, ki jih ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

PROGRAM ZVESTOBE ZVEZDICE

Sodelovanje

V programu zvestobe lahko sodelujejo registrirani kupci spletne trgovina Zemljica.

Osnovno

Kalkulacija za program zvestobe je zasnovana tako, da se ob vsakem nakupu 10% plačanega zneska naloži na kupčevo elektronsko denarnico v obliki Zvezdic.

Znesek se lahko uporabi samo za nakup v spletni trgovini Zemljica. Znesek ni unovčljiv in ga ni mogoče izplačati v denarju na račun stranke.

Aktualno stanje elektronske denarnice je mogoče preveriti v zavihku »Moj račun« in ga stranko lahko kadarkoli pregleda.

Pridobitev Zvezdic

Pridobitev Zvezdic je avtomatična z vsakim naročilom, ko je plačilo za naročilo zabeleženo v sistemu. Za vsako v celoti plačano naročilo v spletni trgovini Zemljica, bo stranka prejela Zvezdice v elektronsko denarnico. Za nekatere ponudbe lahko stranka prejme dodatne Zvezdice v vrednosti, ki je opisana na spletni strani ali na produktni strani posameznega izdelka.

Izključitev Zvezdic

Zvezdic se ne more prejeti za izdelke, ki imajo prodajno ceno 0,00 € (brezplačna darila), izključeni so tudi unovčeni kuponi, in ostali popusti, povračila, ali ponovna dobava. V ostalih posebnih primerih Zvezdice tudi niso možne. V enem koledarskem letu je možno prejeti maksimalno 1000 Zvezdic. Po dosegu te vrednosti, do konca leta ne bodo pripisane nadaljnje Zvezdice.

Potek

Zvezdice se samodejno dodajo na strankin uporabniški račun, ko je strankino naročilo v celoti plačano in je plačilo zabeleženo v sistemu. Če stranka naroča preko večkratnih računov stranke, se bodo točke naložile na ta individualni račun posameznih naročil. Zvezdic ni možno prenesti z enega računa stranke na drugega.

Prenehanje veljavnosti Zvezdic

Če Zvezdic ne porabite v roku 12 mesecev, bodo po preteku tega obdobja prenehale veljati. Datum in število Zvezdic bosta jasno vidna na uporabniškem računu stranke. Zvezdice prenehajo veljati tudi v primeru, če se račun stranke iz upravičenih razlogov zapre. Določene Zvezdice, ki se dodelijo na podlagi posebnih akcij, imajo lahko krajši rok veljave.

Unovčenje Zvezdic

Vsaka registrirana stranka lahko unovči svoje Zvezdice takoj, ko jih prejme.

Ukinitev programa

Zemljica si pridržuje pravico, da kadarkoli ukine Program zvestobe Zemljica ali ga zamenja z drugim programom.

Spremembe

Zemljica si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev ali ostalih zapisanih pogojev sodelovanja. Spremembe bodo zapisane na tej spletni strani.

ODGOVORNOST ZA STVARNE NAPAKE

Stvarna napaka je kadar:

Izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet.

Izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana.

Izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane.

Je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.

Stvarno napako lahko uveljavi kupec, ki nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Stvarne napake prijavite na elektronski naslov info@zemljica.si.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

DOSTAVA

Blago, naročeno v spletni trgovini Zemljica.si gre na pot v najkrajšem možnem času (običajno 1-2 delovnih dni, šteto od dneva vašega naročila).

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali na vašo željo zamenjali z drugim.

Za dostavo poskrbi Pošta Slovenije, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.

V primeru naročila nad 50,00 € vam nudimo BREZPLAČNO dostavo kamorkoli po Sloveniji.

Pod tem zneskom je strošek dostave 3,90 €.

VRAČILO ARTIKLOV

Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo v roku 14 dneh od prevzema blaga podjetju na naslov Vates d.o.o., Slomškova ulica 19, 2310 Slovenska Bistrica ali elektronski naslov info@zemljica.si sporočiti, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je treba vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Ko vračate artikle prodajalcu morate priložiti kopijo računa.

Artikle pošljete na naslov prodajalca Vates d.o.o., Slomškova ulica 19, 2310 Slovenska Bistrica.

Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport.

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik (Vates d.o.o., Slomškova ulica 19, 2310 Slovenska Bistrica) se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.

Ponudnik (Vates d.o.o., Slomškova ulica 19, 2310 Slovenska Bistrica) za nedoločen čas hrani naslednje podatke registriranih članov Zemljica.si: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije.

Ponudnik (Vates d.o.o., Slomškova ulica 19, 2310 Slovenska Bistrica) navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za goste Zemljica.si hrani osebne podatke samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila ter prav tako e-mail gosta, ki se lahko uporabi v marketinške namene (pošiljanje ponudb).

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

NAGRADNE IGRE

Organizator nagradnih iger je podjetje Vates d.o.o., Slomškova ulica 19, 2310 Slovenska Bistrica.

V nagradni igri lahko sodelujejo vsi, razen tistih, ki so zaposleni pri organizatorju te nagradne igre.

Kako sodelovati v nagradni igri?

Odgovorite na nagradno vprašanje, če je le-to postavljeno in vpišite obvezne podatke (ime, e-naslov).

Nagrado prejme tisti, ki ga bo določil računalniški žreb ob prisotnosti 3 članske komisije. V nagradni igri sodelujejo vsi pravilno poslani odgovori, ki ustrezajo pogojem, navedenim pod točko 2. in ki bodo prispeli do konca trajanja posamezne nagrade igre. Nagradno žrebanje bo potekalo prvi delovni dan po koncu nagradne igre v prostorih podjetja Vates d.o.o., Slomškova ulica 19, 2310 Slovenska Bistrica.

Zamenjava nagrade za gotovino ni možna. Prenos nagrade na tretjo osebo ni možen.

Nagrada je vredna manj kot 42 EUR, zato akontacije dohodnine ni potrebno odvesti.

Pred izročitvijo nagrad organizator nagradne igre kontaktira nagrajence, da mu v roku 30 dni posredujejo še preostale potrebne osebne podatke: ime in priimek, naslov, telefonsko številko. Prejemnik nagrade bo le-to nato prejel po pošti.

Organizator ne nosi nobene odgovornosti, niti ne sodeluje v sporih glede lastništva izžrebanih nagrad. Organizator bo nagrado v skladu s pravili izročil osebi, ki bo navedena na izpolnjenemu obrazcu. Organizator ne prevzema nobene in nikakršne odgovornosti za kakršno koli škodo, ki bi nastala kot posledica prevzema in koriščenja nagrade, s čimer se sodelujoči s pristopom k tej nagradni igri izrecno strinjajo. V primeru okoliščin, na katere organizator ne more vplivati (višja sila), organizator lahko odpove nagradno igro. O tem mora prek medijev obvestiti udeležence. V takšnem primeru udeležencem ne odgovarja za nastalo škodo.

S sodelovanjem v nagradni igri udeleženci potrjujejo, da so seznanjeni s temi pravili in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti, štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.

Nagrajenci nagradne igre dovoljujejo objavo posredovanih osebnih podatkov (imena in priimka) na spletni in Facebook strani Zemljica. Seznam nagrajencev hrani podjetje Vates d.o.o., Slomškova ulica 19, 2310 Slovenska Bistrica. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec nagradne igre dovoli organizatorju zbiranje, obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov, skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1, Ur. I. RS, št. 86/2004, 67/2007). S sodelovanjem v nagradna igri dovoli obdelavo podatkov v oglaševalske namene.

Sodelujoči lahko kadarkoli zahteva preklic sodelovanja v nagradni igri. Odstranitev sodelujoči zahteva pisno na naslov organizatorja: Vates d.o.o., Slomškova ulica 19, 2310 Slovenska Bistrica.

Vse pritožbe in reklamacije rešuje organizator nagradne igre. V primeru utemeljenih pritožb se organizator zavezuje, da jih bo odpravil v čim krajšem času in o tem obvestil udeleženca.

Organizator si pridržuje pravico sprememb pravil, če to zahtevajo vzroki tehnične ali komercialne narave ali vzroki na strani javnosti. O vseh spremembah in novostih nagradne igre bo organizator sodelujoče obveščal z objavami na Facebook strani Zemljica in na spletni strani www.zemljica.si.

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

Jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

pošiljatelj bo jasno razviden,

različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:

Jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik (Vates d.o.o., Slomškova ulica 19, 2310 Slovenska Bistrica) izrecno spoštoval.

IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Nismo odgovorni za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima kupec zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani. Ne zagotavljamo točnosti, popolnost in pravilnost vsebine, objavljene na spletni strani, niti ne prevzemamo odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti zaradi zanašanja na objavljeno vsebino. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela in nas v razmerju z vami iz tega naslova ne bremeni kakršno koli poplačilo morebitne škode. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Ne odgovarjamo za škodo, ki utegne nastati na vaši strojni opremi, programski ali drugi opremi zaradi uporabe spletne strani. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo). Ne odgovarjamo za škodo, ki bi kupcu utegnila nastati zaradi nepooblaščenega razkritja ali uporabe podatkov za registracijo.

IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI

Vsebine, grafični in drugi elementi na spletni strani so predmet avtorske zaščite ter drugih oblik zaščite intelektualne lastnine, razen tistih, ki so kot avtorsko proste označene v teh splošnih pogojih ali neposredno ob vsebini oz. elementu.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@zemljica.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.