Pogosta vprašanja
Naš moto se glasi:
“Naredi majhen korak in ustvari veliko spremembo” in prav zaradi tega bo tvoj nakup oz. sprememba v tvojem življenju svetu prinesla manj odpadkov.
Ti pa lahko izdelke, kupljene pri nas, kar kompostiraš in s preprečiš nabiranje plastike v svetu. Prav tako pa so zadnje raziskave pokazale, da imajo ljudje, ki se izogibajo plastiki, pa naj bo to pakirana hrana, kozmetični izdelki ali pripomočki, boljše krvne rezultate in se posledično izognejo raznovrstnim boleznim.
Seveda. Paket bo do vas prišel popolnoma brez plastike. Več o pakiranju izdelkov si lahko prebereš tukaj.
Seveda je. Pri zadnjem koraku plačila označi možnost “zavij kot darilo” in v opombe napiši posvetilo. Mi bomo paketek uredili po tvojih željah in pripomogli, da bo tvoj/a prijatelj/ica presenečen/a nad dostavljenim paketom.
Svoj nakup lahko plačaš po predračunu (UPN nalog), po povzetju (dostavljalcu pošte Slovenije plačaš s kartico ali gotovino, ko ti paket prinese na izbrani naslov) ali s kreditnimi karticami.
Koda za popust se bo pojavila tu pa tam skozi leto. Spremljaj nas na Facebooku ali Instagramu, kjer boš obveščen/a o vseh novostih in ugodnostih, ki jih Zemljica nudi.
Po oddanem naročilu boš prejel/a potrditveni e-mail, da je tvoje naročilo uspešno. Prejel/a boš številko naročila, seznam izdelkov in ceno paketa.
Popolnoma preprosto. Vedno znova smo veseli sodelovanja in predstavljanja novega in inovativnega izdelka, ki pomaga pri zmanjšanju plastičnih odpadkov. Če imaš izdelek in meniš, da bi k naši ponudbi super sodil klikni tukaj, izpolni obrazec in se že dogovarjamo. Odgovorili ti bomo v najkrajšem možnem času.
Po zakonu o varstvu potrošnikov ti pripada pravica reklamiranja izdelkov v 14 dnevih, vendar so stroški poštnine, ki nastanejo pri vrniti izdelkov tvoja dolžnost. Nepoškodovan, nerabljen in nespremenjen paket (v original zapakirani embalaži) z izdelki pošlji na naš naslov: Vates d.o.o., Slomškova ulica 19, 2310 Slovenska Bistrica. O reklamiranju nam pošlji mail, kjer se bomo dogovorili vse potrebno.
Izdelki so večinoma iz Evrope. Trudimo se biti čimbolj lokalni, zato če je le možno izbiramo slovenske izdelke. V kolikor jih tukaj na voljo ni, jih za vas pripeljemo iz Evrope in nekaj tudi iz Amerike.
Preveri ali je bilo tvoje naročilo uspešno oddano. Naslednji korak je, da preveriš ali si poravnal znesek. V kolikor tukaj ni težav, nas kontaktiraj na email info@zemljica.si in skupaj bomo ugotovili kje se vaš paket nahaja oz. zakaj je prišlo do zakasnitve dostave.