Pogosta vprašanja

Kdor ne vpraša, ne more izvedeti.

ODGOVARJAMO NA VAŠA VPRAŠANJA

Kako bo moj nakup pripomogel naravi?

Naš moto se glasi “Naredi majhen korak in ustvari veliko spremembo” in prav zaradi tega bo tvoj nakup oz. sprememba v tvojem življenju svetu prinesla manj odpadkov. Si vedel/a, da ogromno plastike sploh ne recikliramo in kasneje ta pristane v morju ali v naravi?

Ti pa lahko izdelke, kupljene pri nas, kar kompostiraš in s preprečiš nabiranje plastike v svetu. Prav tako pa so zadnje raziskave pokazale, da imajo ljudje, ki se izogibajo plastiki, pa naj bo to pakirana hrana, kozmetični izdelki ali pripomočki, boljše krvne rezultate in se posledično izognejo raznovrstnim boleznim.

Ali bodo izdelki tudi pakirani in poslani brez embalaže?

Seveda. Paket bo do vas prišel popolnoma brez plastike. Več o pakiranju izdelkov si lahko prebereš tukaj.

Z zerowaste nakupom bi rad/a presenetil/a prijateljico in mu/ji paket poslala kot darilo. Je to mogoče?

Seveda je. Pri zadnjem koraku plačila označi možnost “zavij kot darilo” in v opombe napiši posvetilo. Mi bomo paketek uredili po tvojih željah in pripomogli, da bo tvoj/a prijatelj/ica presenečen/a nad dostavljenim paketom.

Kako lahko plačam svoj nakup?

Svoj nakup lahko plačaš po predračunu (UPN nalog), po povzetju (dostavljalcu pošte Slovenije plačaš s kartico ali gotovino, ko ti paket prinese na izbrani naslov) ali s kreditnimi karticami.

Ali obstaja koda za popust?

Koda za popust se bo pojavila tu pa tam skozi leto. Spremljaj nas na Facebooku ali Instagramu, kjer boš obveščen/a o vseh novostih in ugodnostih, ki jih Zemljica nudi.  (enkratna uporaba kod samo za registrirane uporabnike in tu pa tam za vse – božič. Zvezdice in bone ne moreš sočasno uporabit)

Ali je bilo moje naročilo uspešno?

Po oddanem naročilu boš prejel/a potrditveni e-mail, da je tvoje naročilo uspešno. Prejel/a boš številko naročila, seznam izdelkov in ceno paketa.

Kako postati partner in svoje izdelke vključiti v repertoar Zemljice?

Popolnoma preprosto. Vedno znova smo veseli sodelovanja in predstavljanja novega in inovativnega izdelka, ki pomaga pri zmanjšanju plastičnih odpadkov. Če imaš izdelek in meniš, da bi k naši ponudbi super sodil klikni tukaj, izpolni obrazec in se že dogovarjamo. Odgovorili ti bomo v najkrajšem možnem času.

Izdelke želim reklamirati.

Po zakonu o varstvu potrošnikov ti pripada pravica reklamiranja izdelkov v 14 dnevih, vendar so stroški poštnine, ki nastanejo pri vrniti izdelkov tvoja dolžnost. Nepoškodovan, nerabljen in nespremenjen paket (v original zapakirani embalaži) z izdelki pošlji na naš naslov: Vates d.o.o., Slomškova ulica 19, 2310 Slovenska Bistrica. O reklamiranju nam pošlji mail, kjer se bomo dogovorili vse potrebno.

Kako delujejo zemljicine zvezdice?

Zemljičine zvezdice delujejo po principu, da se vam pri vsakem nakupu po plačilu in prejetju naročila v elektronsko denarnico vrne znesek v višini 10% od nakupa. Znesek lahko unovčite ob vašem naslednjem nakupu.

Kakšnega porekla so izdelki?

Izdelki so večinoma iz Evrope. Trudimo se biti čimbolj lokalni, zato če je le možno izbiramo slovenske izdelke. V kolikor jih tukaj na voljo ni, jih za vas pripeljemo iz Evrope in nekaj tudi iz Amerike.

Mojega zero waste paketa še kar ni, kaj pa zdaj?

Preveri ali je bilo tvoje naročilo uspešno oddano. Naslednji korak je, da preveriš ali si poravnal znesek. V kolikor tukaj ni težav, nas kontaktiraj na email zemljica@vates.si in skupaj bomo ugotovili kje se vaš paket nahaja oz. zakaj je prišlo do zakasnitve dostave.